Na tomto blogu nájdete informácie o autoimunitnom reumatickom ochorení, ktoré sa nazýva Sjögrenov syndróm, prípadne Sicca syndróm (sicca = suchý), alebo sa používa skratka Sjs. Účelom blogu nie je robiť reklamu jednotlivým produktom, ale len upozorniť na rôzne možnosti pomoci. Zároveň nezaručujem odbornosť všetkých informácií, pretože nemám medicínske vzdelanie. Vychádzam len zo svojich skúseností a informácií, ktoré mi boli podané, a ktoré posúvam ďalej v nádeji, že vám poslúžia k úžitku...

10. 11. 2011

Tantum Protect

Zvlhčenie nosa s kyselinou hyalurónovou:
sprej a gél Tantum Protect
podrobnosti nájdete na stránke
www.csc-pharma.sk

Skúšala som sprej, bol výborný, zvlhčil a nezostal po ňom pocit upchatého nosa, len má jednu nevýhodu - keďže neobsahuje konzervačné látky, po mesiaci od prvého použitia sa musí znehodnotiť a treba kúpiť nový. Jeho účinok sa mi páčil, len tie financie...
Gél som zatiaľ neskúšala, podľa príbalového letáku by tento nemal mať taký krátky čas používania od prvého otvorenia. Avšak bude určite hustejší ako sprej, tak treba vyskúšať, či vám takáto konzistencia bude vyhovovať. Mne osobne to počas dňa nevyhovuje, mám potom pocit upachtého nosa. Skôr zvyknem používať takéto hustejšie prípravky večer pred spaním.