Na tomto blogu nájdete informácie o autoimunitnom reumatickom ochorení, ktoré sa nazýva Sjögrenov syndróm, prípadne Sicca syndróm (sicca = suchý), alebo sa používa skratka Sjs. Účelom blogu nie je robiť reklamu jednotlivým produktom, ale len upozorniť na rôzne možnosti pomoci. Zároveň nezaručujem odbornosť všetkých informácií, pretože nemám medicínske vzdelanie. Vychádzam len zo svojich skúseností a informácií, ktoré mi boli podané, a ktoré posúvam ďalej v nádeji, že vám poslúžia k úžitku...

30. 11. 2015

Rosacea

Toto len tak na okraj, ak by niekoho zaujímalo, ďalšia sranda, ktorá sa mi prihodila: rosacea. V mojom prípade to vraj súvisí so zlým trávením, čo ozaj sedí, mám ho dobojované poriadne. Ešteže sa mi to prejavuje iba pod nosom, aspoň zatiaľ. Väčšinou to ľudia berú v pohode, myslia si, že mám nádchu a z toho podráždenú pokožku okolo nosa. Horšie by to bolo na iných častiach tváre, to by sa už ľudia inak pozastavovali a vypytovali. Akurát ma teraz trošku hnevá, že sa mi to nechce zahojiť, už mesiac natieram mastičkami od kožnej a nič. Vyliečiť sa to úplne nedá, ale aspoň by sa to malo dať zmierniť, dočasne preliečiť. Už sa mi to raz podarilo, celkom pekne sa to zahojilo a na pár mesiacov bol pokoj, tak snáď sa to podarí znova.
Ak vás táto téma zaujíma, pozrite si webovú stránku: MojaRosacea.sk