Na tomto blogu nájdete informácie o autoimunitnom reumatickom ochorení, ktoré sa nazýva Sjögrenov syndróm, prípadne Sicca syndróm (sicca = suchý), alebo sa používa skratka Sjs. Účelom blogu nie je robiť reklamu jednotlivým produktom, ale len upozorniť na rôzne možnosti pomoci. Zároveň nezaručujem odbornosť všetkých informácií, pretože nemám medicínske vzdelanie. Vychádzam len zo svojich skúseností a informácií, ktoré mi boli podané, a ktoré posúvam ďalej v nádeji, že vám poslúžia k úžitku...

19. 3. 2022

Pečivo pre celiatikov a hitkárov

Dnes mám niečo pre celiatikov a hitkárov - objavila som nedávno v Kauflande výrobky zo Žitnoostrovskej bezlepkovej pekárne. Vyskúšala som pšenový chlieb a ľanové bagety a za mňa výborné. Chutili veľmi dobre a zloženie vyzerá tiež fajn. Je tam aj nejaký obsah vlákniny a nie sú tam kvasnice, ale sóda bikarbóna. To je dobrá správa pre tých, ktorí majú histamínovú intoleranciu alebo im jednoducho kvasnice nerobia dobre.

Samozrejme, bez kvasníc nebude chlieb ani iné pečivo presne takej konzistencie ako s nimi. Ale to nič neuberá na chuti a kvalite. Ja som zvyknutá piecť si doma chlieb s práškom do pečiva, takže pre mňa nič nové ani neobvyklé.

Na webovej stránke tejto pekárne nájdete informácie, aké výrobky ponúkajú a kde všade sa dajú kúpiť. Alebo sa môžete obslúžiť priamo v e-shope, ktorý odporúčajú. Dobrú chuť, priatelia :)