Na tomto blogu nájdete informácie o autoimunitnom reumatickom ochorení, ktoré sa nazýva Sjögrenov syndróm, prípadne Sicca syndróm (sicca = suchý), alebo sa používa skratka Sjs. Účelom blogu nie je robiť reklamu jednotlivým produktom, ale len upozorniť na rôzne možnosti pomoci. Zároveň nezaručujem odbornosť všetkých informácií, pretože nemám medicínske vzdelanie. Vychádzam len zo svojich skúseností a informácií, ktoré mi boli podané, a ktoré posúvam ďalej v nádeji, že vám poslúžia k úžitku...

6. 9. 2010

Vitamín A


VitA - Pos je mastička s vitamínom A bez konzervačných látok. Niekedy dochádza k syndrómu suchého oka, alebo k jeho zhoršovaniu práve v dôsledku nedostatku vitamínu A. Najvhodnejšia je na noc, lebo je pomerne mastná a sťažuje videnie. Keď som si ju večer pred spaním dala do očí, ráno boli oči ešte stále zvlhčené, žiadne pálenie pri prebúdzaní. Je to ale individuálne, hlavne pri dlhodobejšom používaní sa mi stáva, že mám ráno oči podráždené a červené, vtedy si musím urobiť od tejto mastičky pauzu. Viac o nej si môžete prečítať tu:


www.ursapharm.cz - Príbalový leták Vitamin A-Pos (pdf)

Podľa očného lekára sa môže mastička VitA - Pos používať aj do nosa, zatiaľ som to neskúšala.