Na tomto blogu nájdete informácie o autoimunitnom reumatickom ochorení, ktoré sa nazýva Sjögrenov syndróm, prípadne Sicca syndróm (sicca = suchý), alebo sa používa skratka Sjs. Účelom blogu nie je robiť reklamu jednotlivým produktom, ale len upozorniť na rôzne možnosti pomoci. Zároveň nezaručujem odbornosť všetkých informácií, pretože nemám medicínske vzdelanie. Vychádzam len zo svojich skúseností a informácií, ktoré mi boli podané, a ktoré posúvam ďalej v nádeji, že vám poslúžia k úžitku...

30. 1. 2012

Diéta bohatá na vápnik

Práve som dočítala knižku Odvápnění kostí čili osteoporóza - dieta bohatá vápníkem. Kúpila som ju pôvodne mojej mame, ktorá má oteoporózu už roky. V tej chvíli som ešte netušila, ako dobre sa zíde aj mne. Nájdete v nej informácie o teórii, zrozumiteľne vysvetlené pojmy a základné veci, ktoré sa dejú v organizme pri osteoporóze. Tiež v nej nájdete časť venovanú diéte a potravinám obsahujúcim vápnik a vitamín D. No a nájdete v nej aj recepty, pri ktorých je vždy tabuľka s použitými surovinami a obsahom vápnika, cukrov, tukov, bielkovín a KJ. Kniha je z vydavateľstva NUTRILITERA člen FORSAPI, kde nájdete aj tituly venované ďalším ochoreniam.