Na tomto blogu nájdete informácie o autoimunitnom reumatickom ochorení, ktoré sa nazýva Sjögrenov syndróm, prípadne Sicca syndróm (sicca = suchý), alebo sa používa skratka Sjs. Účelom blogu nie je robiť reklamu jednotlivým produktom, ale len upozorniť na rôzne možnosti pomoci. Zároveň nezaručujem odbornosť všetkých informácií, pretože nemám medicínske vzdelanie. Vychádzam len zo svojich skúseností a informácií, ktoré mi boli podané, a ktoré posúvam ďalej v nádeji, že vám poslúžia k úžitku...

8. 5. 2014

Listerine na citlivé zuby bez alkoholu

Zase je tu nový Listerine, tentokrát na citlivé zuby pod názvom Listerine total care sensitive. Keďže Listerine sú moje obľúbené ústne vody, tak Sensitive už stojí v mojej kúpeľni na poličke, chystám sa vyskúšať. Hoci nemá na etikete uvedený nápis Zero, tak som v zložení nenašla alkohol. 
Existuje ešte jeden Listerine na citlivé zuby - Listerine professional, ale ten zoženiete len v lekárňach, zatiaľ som neskúšala ani neštudovala zloženie.