Na tomto blogu nájdete informácie o autoimunitnom reumatickom ochorení, ktoré sa nazýva Sjögrenov syndróm, prípadne Sicca syndróm (sicca = suchý), alebo sa používa skratka Sjs. Účelom blogu nie je robiť reklamu jednotlivým produktom, ale len upozorniť na rôzne možnosti pomoci. Zároveň nezaručujem odbornosť všetkých informácií, pretože nemám medicínske vzdelanie. Vychádzam len zo svojich skúseností a informácií, ktoré mi boli podané, a ktoré posúvam ďalej v nádeji, že vám poslúžia k úžitku...

25. 3. 2015

Laim

Nedávno som tu spomínala očný sprej Laim. Celkom fajn sa mi osvedčil pri nočnom vysychaní a pálení očí. Bez toho, aby som ich musela nasilu s bolesťou otvárať, tak nahmatám pri posteli sprej, nastriekam na zatvorené oči a po chvíli ich môžem bez násilia otvoriť.

Sprej Laim obsahuje lipozómy  a kyselinu hyalurónovú, má obsah 15 ml, po otvorení sa dá používať až do úplného minutia a konca expirácie. Jeho nevýhodou je, že obsahuje konzervačné látky, ale pri mojom používaní iba v noci mi to zatiaľ problémy nerobí.
 
Okrem spreja som objavila aj gélové kvapky do očí Laim-Care v balení 10 ml alebo v jednorazových ampulkách 20 x 0,33 ml. O týchto kvapkách sa mi podarilo zistiť iba toľko, že to 10 ml balenie treba po prvom otvorení spotrebovať do 30 dní. Ohľadne konzervačných látok a množstva obsiahnutej kyseliny hyalurónovej sa mi bližšie info zistiť nepodarilo. Ak chcete, popýtajte sa u predajcov alebo kúpte a vyskúšajte.