Na tomto blogu nájdete informácie o autoimunitnom reumatickom ochorení, ktoré sa nazýva Sjögrenov syndróm, prípadne Sicca syndróm (sicca = suchý), alebo sa používa skratka Sjs. Účelom blogu nie je robiť reklamu jednotlivým produktom, ale len upozorniť na rôzne možnosti pomoci. Zároveň nezaručujem odbornosť všetkých informácií, pretože nemám medicínske vzdelanie. Vychádzam len zo svojich skúseností a informácií, ktoré mi boli podané, a ktoré posúvam ďalej v nádeji, že vám poslúžia k úžitku...

22. 8. 2013

Kedy cvičiť?

Ďalší, síce krátky, ale zaujímavý článok o cvičení. Odskúšala som aj na sebe a najlepšie mi vyhovuje ranné cvičenie, ktoré ma trochu rozhýbe a lepšie naštartuje do pracovného dňa. Síce to stojí nejakú tú námahu a sebazaprenie, ale vstať trošku skôr a vyhradiť si ráno pol hodinky na cvičenie sa určite vyplatí. Poobede si už väčšinou neviem nájsť čas alebo som už príliš unavená a cvičiť až večer, tesne pred spaním, naozaj nie je práve najlepšie. V nasledujúcom článku sa dozviete trochu viac:

Cvičíte pred spaním? Čo sa vám môže stať?