Na tomto blogu nájdete informácie o autoimunitnom reumatickom ochorení, ktoré sa nazýva Sjögrenov syndróm, prípadne Sicca syndróm (sicca = suchý), alebo sa používa skratka Sjs. Účelom blogu nie je robiť reklamu jednotlivým produktom, ale len upozorniť na rôzne možnosti pomoci. Zároveň nezaručujem odbornosť všetkých informácií, pretože nemám medicínske vzdelanie. Vychádzam len zo svojich skúseností a informácií, ktoré mi boli podané, a ktoré posúvam ďalej v nádeji, že vám poslúžia k úžitku...

7. 6. 2014

Dr. Müller Pharma a lepok

Priebežne pátram po informáciách čo sa týka lepku v ústnej kozmetike a dostala som mailom vyjadrenie ku kozmetike Dr. Müller Pharma: "Dobrý den, ve složení kosmetických přípravků a zdravotnických prostředků Dr. Müller Pharma (masti, gely, balzámy na rty, zubní pasty, nosní spreje,…) nejsou použity žádné suroviny, které by mohly obsahovat lepek."

Občas používam ich zubnú pastu Tea Tree Oil whitening, ktorá mi chuťovo príde fajn a nedráždi moju citlivú sliznicu v ústach. Dosť som si obľúbila balzam na pery Panthenol, ktorý používam prakticky denne už dlhú dobu a zatiaľ bez problémov. Tyčinku Panthenol kombinujem ešte s hypoalergénnym balzamom na pery SOS bodysol, ktorý dávam hlavne na noc alebo cez zimu, keď idem von do mrazivého alebo veterného počasia. Zatiaľ mi táto kombinácia ako-tak funguje, čo je u mňa dosť úspech. Pretože po väčšine balzamov buď nebol žiaden účinok alebo ma pálili celé pery.

Viac o vyššie spomenutých a aj o množstve ďalších výrobkov Dr. Müller Pharma sa dočítate na stránke: www.muller-pharma.cz. Samozrejme, zloženia výrobkov sa časom môžu meniť, z času na čas výrobcovia vylepšujú svoje receptúry a nie vždy je ich vylepšenie aj "priateľské" k pacientom s alergiami a intoleranciami. Preto si občas preverte zloženie výrobkov, ktoré bežne používate a v minulosti ste si boli istí, že neobsahujú alergén, ktorý by vám mohol uškodiť.