Na tomto blogu nájdete informácie o autoimunitnom reumatickom ochorení, ktoré sa nazýva Sjögrenov syndróm, prípadne Sicca syndróm (sicca = suchý), alebo sa používa skratka Sjs. Účelom blogu nie je robiť reklamu jednotlivým produktom, ale len upozorniť na rôzne možnosti pomoci. Zároveň nezaručujem odbornosť všetkých informácií, pretože nemám medicínske vzdelanie. Vychádzam len zo svojich skúseností a informácií, ktoré mi boli podané, a ktoré posúvam ďalej v nádeji, že vám poslúžia k úžitku...

26. 4. 2016

Detská kozmetika (2)

Už som tu na blogu spomínala, že sa mi osvedčilo používať detskú kozmetiku, pretože neobsahuje toľko alergénov a umelín ako kozmetika pre dospelých. Minule som písala o kozmetik Batole, ktorá je na báze olivového oleja. Ak vám na suchú pokožku viac vyhovuje mandľový olej, momentálne mám celkom fajn skúsenosť s detskou kozmetikou Hipp. Začala som používať sprchový krém a penu do kúpeľa a zatiaľ som spokojná. Pokožku nedráždi a po umytí ju nezanechá vysušenú. Oproti Batole je Hipp trochu drahšia záležitosť, ale ešte stále lacnejšia ako špeciálne prípravky z lekárne. Ak chcete, môžete vyskúšať a sami uvidíte, či vám bude vyhovovať, alebo budete musieť hľadať ďalej. Viac o tejto kozmetike sa dočítate na stránke www.hipp.sk

Ak bude po dlhšom používaní všetko OK, tak skúsim aj ďalšie veci ako mlieko alebo krém... Väčšinou, keď skúšam niečo nové, tak začínam len jedným - dvoma produktami, a až keď je všetko v poriadku, tak si dovolím viac. Lebo pri Sjs človek nikdy nevie, čo mu sadne a čo nie, a pri našich výdavkoch na zvlhčovanie všetkého možného je každého zbytočne vyhodeného eura škoda.